Ett eget rum

februari 28, 2007

Spegel spegel på väggen där…

Filed under: Uncategorized — klotho @ 19:23

Trodde faktiskt i min enfald att jag skulle klara mig, men i söndags så kom den första varningssignalen. Halsen började kännas tjock, under måndagen så löpte febern amok i min kropp och det var bara att åka raka vägen hem och bädda ner sig. Ingen förkylning, utan influensa har tagit min kropp i besittning och onsdag kväll har jag fortfarande feber. Känns sådär kul när jag ska åka till London på lördag morgon och avsluta resan med kundbesök hela måndagen. Jag käkar värktabletter och esberitox, försöker sova och äta någorlunda regelbundet men än så länge har jag inte sett någon större förbättring.Dessutom har jag funnits standby och svarat på frågor i telefonen och regelbundet läst inkommande mejl eftersom min nya kollega blev s a s lämnad mitt uppe i inlärningen av mina arbetsuppgifter. Inte det den bästa situationen direkt men det har fungerat förvånansvärt smidigt.

*hostsnörvelnyshosthostnysnysharkelhost*

Min syster med son har varit på Kavalkad, en butik full med femtiotalsprylar och ringde mig mitt i snorigheterna och tyckte att jag skulle köpa spegeln nedan. Är dock lite tveksam eftersom jag faktiskt inte har någon självklar plats till den, men jag gillar den.

Spegel

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

