Ett eget rum

juni 13, 2007

Ångest

Filed under: Uncategorized — klotho @ 20:41

Ikväll har jag pratat med en Maria på min bank. Hon ska räkna på om jag kan låna en massa pengar av banken. Poängen är att jag inte riktigt vet om jag vill låna en massa pengar. Det ger mig ångest. Jag har vanligtvis inga problem med att spendera pengar men det brukar inte vara så många nollor framför kommatecknet.

Jag har bjudit på lägenheten också, och plussat på det andra budet (ja, vi är bara två som ”slåss” om den) med 20 000 kr. Är jag klok eller?

Fast jag har redan planerat inflyttningsfesten och att jag ska tapetsera om i sovrummet…

…å andra sidan så är min privata smärtgräns nådd nu, för hur mycket jag vill spendera på en lägenhet.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

