Ett eget rum

juni 15, 2007

Tacksägelser till en högre makt

Filed under: Uncategorized — klotho @ 20:21

De höjde priset också, med 20 000 kr och då var min smärtgräns nådd och jag kunde slippa ut med huvudet högt.

Jag tycker fortfarande att lägenheten är ljuvlig och jag tror att jag hade älskat att bo där, men kanske inte…om jag hade fått ge upp alltför mycket av det liv jag har nu.

Ska fundera en vända till över hur och var jag vill bo. Ska kanske skriva en prioriteringslista så jag kan se svart på vitt vad som jag vill ha.

Jag tröstköpte både Elle och Sköna Hem igår och frossade i lägenhetsrenoveringar som måste kosta en jäkla massa pengar. Det är jag och så är det dem…nåja, jag är knappast ensam.

Nu ska jag se till att få ner den gigantiska mattan som jag funderat på att lägga på mitt rumsgolv. Den ligger just nu i mammas källare och är allmänt lortig efter ett antal år ute i sommarstugan.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

