Ett eget rum

juni 18, 2007

Ett klick bort…

Filed under: Uncategorized — klotho @ 20:41

Jaha, så gjorde jag det. Det är fullkomligt livsfarligt, kul och dyrt. Nätshopping alltså. Hittills har jag shoppat en tavla (väldigt liten),kläder, hudvård, kamera, böcker och nu så var det då dags för cd-skivor. Det blev Afrikas drottning och så Gosford Park, Mr Ernest (tja, vad kan jag säga…jag har varit svag för både Clive och Colin i dryga tjugo år och tonårsfantasier brukar sätta sig kvar…mer om det någon annan gång) och så blev det Vargarnas rike. Inte för att det på något sätt kan mäta sig med boken men, det är en bra fransk thriller som förtjänar en mer uppmärksam tittare än jag var sist. Då jämförde jag bara med boken, fast Jean Reno var très formidable.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

