Ett eget rum

juni 21, 2007

Stöld

Filed under: Uncategorized — klotho @ 16:16

WordPress har stulit ett inlägg från mig! Antagligen det mest briljanta och begåvade någonsin och helt omöjligt att återskapa. Även om jag skriver dem i word så sparas de inte…dumt av mig. Får skylla mig själv och börja ett nytt liv. Vem i hela världen kan man lita på? Inte mig och definitivt inte wordpress.

Igår påbörjade jag min minisemester när jag stämplade ut med nästan tre timmars övertid i bagaget. Jag har sovit, inte skönt men länge och idag har jag bara skrotat omkring, förutom hämtat ut mina filmer från cdon.com. Gillar snabbheten hos dem, beställde dem sent söndag kväll och fick hem det lilla uthämtningskvittot i tisdags, men eftersom jag kom hem sent då också (dock av andra orsaker än jobbet) så blev det först idag. Just nu så vilar jag mig lite från ”The importance of being Earnest”. Oscar Wildes texter ur Colin Firths och Rupert Everetts munnar… Har också Afrikas drottning i min ägo samt Vargarnas rike och Gosford Park. Kan bli en överdos framför bildskärmen.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

