Ett eget rum

juli 17, 2007

Brist på vilja eller kanske ork?

Filed under: Uncategorized — klotho @ 18:55

Jag är nog tröttare än vad jag själv har fattat. Känner att de dagarna som jag hittills haft semester bara har gått till att sakta ta sig framåt. Jag är faktiskt väldigt nöjd med att jag trots allt lyckats släppa taget om jobbet och att jag inte alls tänker på det. Jag skjuter också fram tillfället då jag ska in och rensa på mejlen för att inte drunkna och det känns bara skönt det också. Inget behov av att hålla koll, stämma av och engagera mig.

Det är det som är semester!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

