Ett eget rum

juli 20, 2007

När jag ändå är i farten och är lite allmänt irriterad…*

Filed under: Böcker — klotho @ 19:23

…så kan jag nämna baksidestexterna på böcker. Jag undrar ibland om de som skriver ihop de texterna överhuvudtaget har läst boken. Nu senast så var det Kyssar på Manhattan som jämfördes med Sex & the City. Mycket märkligt. För ett tag sedan så läste jag en bok där baksidestexten angav att en av huvudpersonerna hade en hel knippe systrar. Inne i själva texten har han en.Jag skulle kunna rabbla hur många exempel som helst, men jag nöjer mig med att fnysa lite lätt.

*= Nix, ingen PMS och jag är mätt och belåten.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

