Ett eget rum

juli 21, 2007

Erbjudanden som kan motstås?

Filed under: Uncategorized — klotho @ 23:26

I onsdags fick jag erbjudande om att få en tv, en sån där liten en, som en väninna har som extra-tv i sovrummet men som hon har tröttnat på.

I torsdags fick jag ett erbjudande om att få en bänkdiskmaskin, för mina kompisar har flyttat och inte längre behov av denna apparat.

Jag funderar fortfarande på om jag vill ha fler tekniska prylar i mitt hem. Är lockad av båda erbjudandena (fast diskmaskinens locktoner är betydligt svårare att motstå än tv:ns). Jag kan lätt göra plats för en diskmaskin, men det känns lite överdrivet med en diskmaskin i ett en-personers-hushåll. När det gäller tv:n så har jag ingen naturlig plats för den och jag vet inte om jag egentligen vill ha en tv. Visst skulle det vara praktiskt ibland, men jag är rätt avvand.

Hmm…vet inte hur motståndskraftig jag är…ännu.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

