Ett eget rum

september 10, 2007

Kakelgrubblerier

Filed under: Lägenhet — klotho @ 11:15

Förra veckan köpte jag en lägenhet, bara sådär…helgen har jag ägnat åt att ha ångest över alla pengar som jag kommer att vara skyldig banken och oro över stegrande räntor, värdeminskning på lägenheten och alla andra skräckscenarier som man kan tänkas ha.

Men jag har också bläddrat runt i mina Sköna Hem och Elle interiör för att få idéer till färgsättningar, tapeter och det som är prioritet nummer ett, nytt kakel i köket. Det nuvarande kaklet är brunt och det ”matchas” med gråa skåpsluckor. Nu fick jag dock tips på att man kan måla på kakel så det känns som alternativ nummer ett till att börja med.

Fired Earth har annars väldigt fina kakelplattor att välja bland!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

