Ett eget rum

april 23, 2008

Börja om från början…

Filed under: Uncategorized — klotho @ 19:51

Det känns som om jag glömt bort allt vad bloggande heter, för egen del. Däremot så läser jag fortfarande en hel hög av dem. Ikväll är första kvällen på närmare en månad som jag ens är uppkopplad hemifrån. Det har helt enkelt inte kännts lockande att surfa ut på nätet.

Sen den 6 november har jag hunnit jobba en massa, byta ABS-bromsar (eller snarare en svart liten men dock dyrbar låda) och flytta. Har inte riktigt hämtat mig ännu efter flytten, framförallt inte ekonomiskt. Det är en dyrbar historia. Men det är underbart att ha en stor solig tvåa med massor av garderober och förutom tvättmaskin i lägenheten också en fräsch tvättstuga. Icke att förglömma att det tar drygt fem minuter till jobbet med bilen (jag ska snart börja cykla istället). Vadå kö i tunneln och arbeten på bron?

Kanske börjar jag blogga igen, för att jag vill skriva något annat än upphämtningsorder, offerter, statistikredovisningar, deviationrapporter. Kanske!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

