Ett eget rum

november 10, 2008

Kan inte…

Filed under: Böcker — klotho @ 20:44
…rekommendera Dödvatten av Danuta Reah. Hittade den när jag rensade bland bokhögarna och mindes att jag köpte den på loppis för någon månad sen. Tog med mig den till sängs och började läsa i den, men gillade den inte alls. Det är mycket möjligt att jag inte gav den tillräckligt med tid, men just deckare känns inte alltid värt att öda energi på. Livet är alldeles för kort för att man ska slösa tid och energi på böcker som man måste tvinga sig igenom. Hör du det M1! 🙂

Jag läste några rader i Buddenbrooks istället innan jag släckte för natten.

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

