Ett eget rum

december 30, 2008

Årets sista arbetsdag

Filed under: Uncategorized — klotho @ 15:28

Jaha, där fick jag för att jag trodde att jag skulle ha en lugn och behaglig dag på jobbet. Det började direkt med ett skrivbord överbelamrat med A4-papper förstärka med gula post-itlappar. Sen öppnade jag mejlen och började läsa bokningar, förfrågningar, undringar och allt vad folk kan hitta på. Märkligt vad många människor som jobbar dessa dagar, vill de inte ha en lååång ledighet? Uppenbarligen inte.

 

Hann inte alls göra det jag tänkt mig, med uppsortering och avslut av det gamla året men jag ser fram emot den 2 januari. Då borde väl kunderna ha tagit ledigt…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

