Ett eget rum

december 31, 2008

Jag går in…

Filed under: Mat,Uncategorized — klotho @ 09:27

…i 2009 med rena kläder (eftersom jag tillbringade morgon och förmiddag i tvättstugan)och rosslig hals.

Mina avslut virvlar runt i skallen ett tag med dammet yrandes men efter ett tag så lägger sig tankarna till ro i ett hörn och får oftast ligga i fred. Jag har inte så mycket att skriva om det gångna året, annat än att slutet har varit betydligt bättre än början på året. Min höst har varit den bästa perioden på flera år i mitt liv och jag hoppas att det håller i sig under 2009.

För att fira 2009 kommer jag att laga kycklingtimbaler.

Gott nytt 2009!

Uppdate: Jag lade till två krossade vitlöksklyftor i smeten och gräddade timbalerna i 40 minuter. De var definitivt inte klara på 20 minuter. Jag serverade parmachipsströssel och frästa champinjoner till och fick komplimanger för maträtten. 🙂

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

