Ett eget rum

februari 15, 2009

Gardiner

Filed under: Lägenhet — klotho @ 15:54

Funkar faktiskt bäst nattetid, det är bara beklagligt att jag måste vara inlåst på ett kontor dagtid, när jag kunde vara så otroligt mer effektiv på natten.

Klockan 01.30 (natten till lördag) kände jag att det var dags att ta itu med gardiner till mitt sovrum, har ju bara bott i lägenheten i 14 månader. Hade tur och kunde använda de befintliga skruvhål som fanns i väggen och satte upp en av de gardinstänger jag köpte i somras. Hängde upp en gammal spetsgardin och det blev helt okej. Fäste ihop varje sida med ett presentpapperssnöre i guld och ska nog behålla det så, blev lite roligt fast det bara var tänkt till en tillfällig lösning. Och ja, både mor och syster kommer att förfasa sig, en del av mina vänner likaså, men jag är nöjd. Kanske borde ta ett foto och lägga upp här, kanske.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

