Ett eget rum

februari 15, 2009

Söndag eftermiddag…

Filed under: Böcker,Uncategorized — klotho @ 15:47

…och jag har inte gjort en tredjedel av det jag föresatt mig att åstadkomma idag. Där det primära var att lämna tillbaka en glasdörr till min lilla billyhylla, träna och spana på lampor. Min yngsta systerson blir tvåsiffrig på onsdag och han har en stark och uttalad svaghet för lampor (enligt  hans moder innehåller hans rum flest lampor per centimeter…). Moster måste ju givetvis försöka leta upp en cool lampa som han förhoppningsvis kommer att uppskatta.

Jag har också hittat till bok.nu och roat mig med att betygsätta böcker, leta upp böcker jag vill läsa och försökt hitta de böcker jag läst under 2009, men eftersom det är aningen begränsat med äldre böcker så hittar jag inte alla de titlar som jag hittills läst under 2009. Har hunnit prata med M1 också och tipsat henne om den funktionen.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

