Ett eget rum

februari 28, 2009

Lögardag…

Filed under: Lägenhet — klotho @ 20:55

Eftersom jag var tvungen att städa i torsdags kväll (hantverkare skulle ha tillträde till mina element och då är det ju rätt bra om de slipper kryssa fram eller hoppa över högar) istället för till helgen så ägnade jag mig helhjärtat åt tvättstugan idag (tajmade dock in träningen under 95-grader och 60-grader-med förtvätt). Kuddar och täcke tvättades också och lakan manglades. Men istället för att laga mat och frysa in matlådor så har jag läst mellan och efter tvättstugesejouren. Men jag hann handla hem ingredienser och planera vad som skall göras, frågan är bara när?

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

