Ett eget rum

mars 22, 2009

I helgens töcken

Filed under: Uncategorized — klotho @ 22:58

Det har varit en intensiv helg och jag kan inte påstå att jag är utvilad. Just nu så väntar jag bara på tillräckligt mycket energi för att ta mig iväg till badrummet och tandborstning. Kakan till måndagsfikat (istf det inställda fredagsfikat) är gjord, om än inte helt och hållet efter konstens alla regler. Hoppas dock att den kommer att smaka bra.

Om filmtittande och ”den här gången var det inte mitt fel att vi blev inlåsta” återkommer jag om.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

