Ett eget rum

april 13, 2009

Balkongbilder 2008

Filed under: Balkong — klotho @ 21:01

dsc000201Tills dess att jag fått upp bilder från årets balkong så kommer här 2008 års version från maj månad.

Här kan man se luktärtorna innan de dog ut (och min oanvända IKEA-spalje), samt min kryddlåda med timjan, gräslök och persilja. Persiljan visade sig vara rena rama ogräsmarodören som utan förbarmande tog död på gräslöken. Både timjan och persilja överlevde hela vintern på balkongen. Tråkigt nog har jag ingen bild på hur det såg ut på balkongen i augusti.

 

 

dsc00022

Här är mina tomatplantor i början av sin växkraft, samt smultron och margueriter. Är dock lite osäker på det sistnämnda.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

