Ett eget rum

april 23, 2009

Min klematis…

Filed under: Balkong,Uncategorized — klotho @ 19:56

…växer och frodas. Syrran hotar med att den kommer att ta över min balkong, men än så länge är det definitivt ingen fara för det. Hittar inte sladden till kameran för överföring av bilder. Retsamt! Ännu mer retsamt är att jag fick min nya telefon igår och den tar tio gånger bättre bilder än min gamla kamera, men jag fick ingen överföringssladd (eller vad den nu heter). Så jag har väldigt fina bilder, men kan inte visa upp dem. Så du får vänta lite till M1!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

