Ett eget rum

maj 6, 2009

Nördigt och gulligt

Filed under: Böcker,Uncategorized — klotho @ 16:17

Hämtade ut paket på posten idag, fick aviseringen igår, en sändning från bluebox.se. Eftersom jag visste att jag inte hade beställt något från dem så funderade jag såklart vem som gjort det och tja, behövde inte fundera sååå länge. M2 är den enda av mina vänner som är väl förfaren med nätet och som använder sig av dess tjänster flitigt.  Mycket riktgt var paketet från henne och innehöll bl a Personal Library Kit, som jag sukat lite efter men inte kommit mig för att köpa. Passar perfekt tillsammans med den ex libris-stämpel som M1 gav mig i julklapp förra året. Visst har jag fantastiska vänner som vet precis vad jag vill ha och jag behöver inte säga det till dem! Hos sig själv känner man andra är väl ett annat uttryck för det.

dscn39312

 

 

 

 

 

 

dscn3928

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

