Ett eget rum

maj 12, 2009

Äntligen!

Filed under: Balkong,Böcker,Film — klotho @ 21:07

Jag kunde givetvis inte hålla mig utan såg den andra delen av Dalziel och Pascoe (An advancement of learning) och där fick Wield lite mer utrymme. Nice! Fast översättaren hade tolkat hans namn som Will i en passage i filmen… Efter det tog jag äntligen itu med ett av mina dåliga samveten, omplantering av tomatplantor. En sten har rullat ner från mina axlar och nu är båda 50-liters säckarna med jord avverkade. Det enda smolket jag kan hitta är att jag eventuellt kommer att blanda ihop namnen på två av plantorna eftersom jag inte placerade etiketterna i respektive kruka direkt.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

