Ett eget rum

maj 21, 2009

Fridag och inställd utflykt

Filed under: Mat,Uncategorized,Utflykter — klotho @ 06:38

Så otroligt skönt att ha en ledig torsdag, det stör mig inte ens speciellt mycket att jag ska tillbaka till jobbet imorgon. Idag skulle det ha blivit utflykt till Torpa stengård men de visade sig ha stängt och det var lite trist men i gengäld har jag en stillsam förmiddag hemma. Jag tvekade lite om jag skulle göra en egen spontanutflykt till Louisiana men behovet av stillsam kontemplation övervägde fast jag så gärna vill se Max Ernstutställningen en gång till (pågår till 1 juni eller däromkring).

Kanske blir det en fika på eftermiddagen men innan dess ska jag göra iordning 1.8 kg nötfärs som spontaninhandlades igår. Många matlådor blir det, en hel hög med fyllda paprikor bl a som är så otroligt gott. Ska nog plocka första auberginen också, hittade pajrecept med aubergine, fetaost och färs som verkar lockande.

1 kommentar »

  1. Howdy just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your post seem to be running off the screen in Internet explorer.
    I’m not sure if this is a format issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I’d post to let you know.
    The design and style look great though! Hope you get the issue
    resolved soon. Cheers

    Kommentar av Rockford Fosgate — juni 24, 2013 @ 09:24 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

