Ett eget rum

juni 14, 2009

Äntligen är den min!

Filed under: Kultur och konst (muséer mm),Shopping — klotho @ 15:12

Jag lämnade hemmet för att sätta sprätt på ett presentkort på Duka (eftersom de har blivit uppköpta av Cervera så kommer inte Dukas presentkort vara giltiga så länge till) och äntligen köpa den nagellacksflaska som jag trängtat efter i mer än ett halvår men inte kunnat förmå mig till att köpa ”bara så där”. Nu blev det äntligen av och dessutom införskaffades åtta äggkoppar till det facila priset av 59,50 istället för 198,00. Att jag dessutom köpte en knippe toppar och skjortor på Kapp-Ahl lämnar jag därhän, men man kan väl lugnt säga att övrig shopping gick på lika mycket som presentkortet.

DSC00143Jag är otroligt svag för Åsa Jungnelius design och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att äga Long lasting fire no 6 m flera, men tvivlar på att min ekonomi tillåter det.

 I hård konkurrens med bl a en av mina favoritregissörer, Alexander Mörk-Eidem fick hon DN:s kulturpris 2009.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

