Ett eget rum

juni 19, 2009

Vaknade av att solen sken och objuden gäst…

Filed under: Blandat svammel — klotho @ 07:47

Men precis som alltför många midsommaraftnar har gjort genom åren så börjar det mulna på.

Jag vaknade dessutom av att det rasslade i  köket och när fler ljud uppstod trodde jag att hjärtat skulle stanna. Jag rusade upp och ut i köket för att se svansen av en skata segla ut genom balkongfönstret. Lugnad gick jag tillbaka till sängen efter att ha stängt den vidöppna balkongdörren. Dock var skatungen inte färdig med besöket utan återvände och försökte ta sig in igen, så jag fick knata upp och stänga balkongfönstret också.

Nu bär det snart iväg till familj och midsommarfirande, även om jag skippar sillunchen.

Glad midsommar!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

