Ett eget rum

juli 12, 2009

Åtta veckors väntan är över

Filed under: Shopping — klotho @ 11:06

Eller åtminstone fyra veckors extra väntan. I fredags väntade en glad överraskning på hallgolvet, ett kuvert från Portugal och M2:s present. Jag hade förlikat mig med att armbandet från Paraphernalia var försvunnet för evigt, de svarade inte ens på mitt klagomejl så det blev en väldigt glad överraskning. Jag kastade mig på telefonen till M2 och meddelade nyheten.

Jag misstänker att detta brev var en ersättningsleverans (eller att de glömt att skicka armbandet första vändan) för det var stämplat i Portugal den 8/7 och ”air mail”. (Inte så dyrt med flygpost, 1,22 euro) Dock saknades det kommentar/ursäkt/hälsning i brevet så jag får leva i ovisshet, om än nöjd att den kom fram. Är tyvärr inte så sugen på att handla av dem igen, trots att det är flera saker som jag gärna skulle vilja ha. Såg på senaste Plus (del av det) med Sverker Olofsson och där diskuterades nätbedrägerier, en kvinna som blivit blåst av en annonsör på Blocket.  För min del så var detta köp det första som jag trodde skulle bli en blåsning och jag säger som Dave i boken ”Fula fiskar”: Verkar det för bra för att vara sant, dra dig ur!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

