Ett eget rum

januari 16, 2010

Vårgarderob i januari

Filed under: Blandat svammel — klotho @ 17:30

Jag gillar fortfarande det gamla utseendet på bloggen men ibland är det inte fel med en uppfräschning och den har ju trots allt sett likadan ut sedan starten 2006 medan andra bloggar som jag läser fixar den ena tjusigare kreationen efter den andra. Jag betade av de förslag som wordpress erbjuder (mina kunskaper sträcker sig inte tillräckligt långt för att skapa något ”eget”) och denna variant passerade nålsögat. Ska försöka vänja mig. Att jämföra med den vårhatt som damer införskaffade till någon gång på 1960-talet…

2 kommentarer »

  1. Gillar den! Det är kul med lite förändring ibland.

    Kommentar av Lilla O — januari 17, 2010 @ 22:03 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

