Ett eget rum

februari 15, 2010

Filmfestivalen år 2010 – sedan ”länge” förbi

Filed under: Film — klotho @ 20:01

Äter man mackan framför datorn så sparar man tid att gå till restaurangen och köa för maten där, då hinner man (jag alltså) fota mina numera gamla festivalbiljetter och lägga ut dem på bloggen innan jobbet tar vid igen.

Min tid räcker inte till för att kunna skriva alltför utförligt om filmerna just nu, så jag börjar med att lista de jag sett (och ännu inte nämnt) och kommer sen lägga till kommentarer allteftersom, om inte annat för att själv minnas dem. Det är flera av filmerna som jag önskar skulle komma upp på vanliga biografer men det är nog tyvärr ett fåfängt hopp.

Io, Don Giovanni

The woman with 5 elephants

The smell

The refuge

Vision

Wrong Rosary

The Phantom Pain

About Elly

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

