Ett eget rum

april 16, 2011

Bekännelse

Filed under: Böcker,Författare,Läsning — klotho @ 00:33

Jag har ännu inte läst någon av Elsie Johanssons böcker, hon beskriver en tidsperiod som aldrig lockat mig till läsning. Jag har däremot läst och gillat en hel del texter av Anneli Jordahl så det var det som gjorde att jag grabbade tag i Att besegra fru J. En bok om Elsie Johansson och tog med den till kassan. Jag har inte riktigt avslutat boken ännu, men Elsie är en mycket sympatisk bekantskap med många intressanta idéer och åsikter så det känns som om jag ska övervinna min brist på intresse och faktiskt ta och läsa det hon själv skrivit.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

